Monday, June 16, 2014

Protokol Yahudi #1 - Kepercayaan & Pegangan Kita (1/5)

Assalamualaikum wbt. Salam dan Selawat ke atas junjungan mulia Rasulullah SAW dan salam ke atas keluarga baginda, para syuhadah dan para pejuang Islam akhir zaman.

Admin merasakan sudah tiba masanya untuk mendedahkan konspirasi Yahudi dalam bahasa Melayu agar kita mudah faham konspirasi yang wujud pada hari ini. Inilah fitnah terbesar. Merekalah musuh umat Islam. Apa yang berlaku di atas bumi umat Islam ketika ini adalah usaha mereka untuk memusnahkan umat Islam dan umat-umat lain yang mereka gelar Goyim.
Segalanya mereka ceritakan di dalam perancangan yang digelar 'Protokol Yahudi'.

Terlebih dahulu Admin ingin minta maaf sekiranya terjemahan kurang tepat. Tetapi, yang penting ialah kita berfikir dengan logik dan kaitkan Protokol ini dengan keadaan di sekeliling kita. Admin berharap sangat agar umat Islam sentiasa peka dengan keadaan sekeliling. Perhatikan dengan teliti perubahan demi perubahan di dalam negara dan juga di luar negara terutamanya di Timur Tengah. Perhatikan juga tindakan demi tindakan Blok Kapitalis, Blok Komunis-Syiah dan Blok Jihad. Apakah perjuangan dan matlamat blok-blok tersebut.

Admin juga berharap agar umat Islam negara ini bersatu di bawah panji Islam Rasulullah SAW. Campak jauh-jauh perbezaan yang wujud di antara kita dan kukuhkan persamaan yang ada diantara kita. Selamat membaca dan selamat membuat persiapan menghadapi musuh.


1-2. Mari membincangkan perbezaan antara orang Yahudi dan Goyim (bukan Yahudi)

3. Manusia secara semulajadinya mempunyai sifat yang lemah. Dan manusia yang mempunyai sifat ini lebih ramai daripada mereka yang bersifat yang hebat. Jadi, cara terbaik bagi menguruskan manusia yang lemah ini adalah melalui keganasan atau paksaan, bukannya melalui perbincangan. Semua manusia bercita-cita mahu berkuasa. Mereka mahu menjadi diktator jika mereka berpeluang. Mereka jarang sekali mengorbankan segalanya melainkan ada orang yang berkorban untuk mereka.

 4. Dari mana manusia mendapatkan panduan? Dan apa yang membuatkan mereka berkelakuan baik?

5. Pada mulanya, manusia berkelakuan seperti binatang dan terikut-ikutkan nafsu serakah. Selepas itu, muncul sistem perundangan. Tetapi sistem perundangan ini masih terikut-ikutkan nafsu serakah mereka. Kesimpulannya, sistem perundangan yang berkesan ialah mengikut sifat semulajadi manusia iaitu menggunakan kekerasan dan paksaan.

6. Kebebasan hanyalah satu idealogi. Bukannya satu kebenaran. Idealogi ini boleh digunakan sekiranya ingin memenangi sesuatu pilihanraya bagi tujuan menghapuskan kuasa politik parti lawan. Tugas ini lebih mudah sekiranya parti lawan diserap dengan idealogi kebebasan yang dipanggil 'Liberialisasi'. Jika parti lawan mempercayai ideologi ini, maka parti lawan tidak lagi mampu untuk mematahkan taktik ini. Parti lawan akan bermain dengan adil sementara kita main kotor.  

Mana-mana kerajaan yang memerintah berdasarkan idealogi kebebasan tidak mampu mentadbir rakyat. Ini tidak baik kerana ingatlah sifat semulajadi manusia yang  terikut-ikutkan nafsu serakah dan hanya dengan kekerasan dan paksaan yang boleh mentadbir mereka. Oleh yang demikian, rakyat menjadi lemah. Dan kita akan mengambil kesempatan ini untuk menjatuhkan kerajaan ini lalu mewujudkan satu kerajaan yang baru. 



Protocol #1 - What we Believe

1-2.  Let's discuss the differences between us Jews and them Goyim (non-Jews).

3.  People are basically evil by nature.  The bad people in this world far outnumber the good.  So the best form of government is not one that holds reasoned discussions with its people, but one that uses tyranny.
Most people would gladly become an all-powerful dictator and sacrifice the well-being of others for their own benefit.

4.  Where do people get their guidance?  And what stops them from acting out their evil desires?

5.  In olden times people behaved like animals and were guided by the force of their bestial instincts.  Then as society developed, humans developed laws to follow.  But these laws were based on those same natural instincts.  So the only valid Law is the 'law of nature', i.e. the use of force.

6.  Freedom is only an ideal: nobody really has it.  But if you want to win an election it's good to preach the ideals of freedom, even if you plan to deprive your voters of it. 
If your opponent believes in the concept of freedom, like as a 'Libertarian', use that against him.  Because if he foolishly believes in freedom he won't be willing to use the underhanded tactics that you do.  He will play fair while you fight dirty.

Any government that is based on freedom loses control over its people.  This is a terrible thing because remember that people are basically bad and the only way to guide them is by force.  If a government is guided by freedom the people will become weak.  We can take advantage of that weakness to overpower them and install a new government.


sambungan:
http://umnokelanajayaselangor.blogspot.com/2014/06/protokol-yahudi-1-emas-25.html

No comments:

Post a Comment