Saturday, June 21, 2014

Protokol Yahudi #2 - Memusnahkan Sistem Pendidikan (2/2)

 sebelum:
http://umnokelanajayaselangor.blogspot.com/2014/06/protokol-yahudi-2-perang-ekonomi-12.html 


3. Jangan menjangka bahawa ayat ini adalah ayat kosong: fikir betul-betul kejayaan Darwinism, Marxism, Nietzsche-ism yang kita susun. Kita orang Yahudi patut boleh lihat dengan terang dan nyata bagaimana ideologi ini meresap ke dalam fikiran Goyim.

4. Adalah penting untuk kita ambil kira kesan ke atas pemikiran, kelakuan dan budaya sesebuah negara untuk menggelak dari melakukan kesilapan ketika mengambil alih politik dan pengurusan sesebuah negara.

Untuk berjaya, kita mesti suaikan cara kita dengan perbezaan budaya dan agama di sesebuah negara. Contohnya, budaya seharusnya berubah sepanjang masa, kita mesti mengubah cara kita untuk suaikan dengan budaya tersebut.

5. Media mempunyai pengaruh yang kuat ke atas pemikiran manusia. Sebelum ini media berada di bawah kawalan kerajaan. Tetapi sekarang berada di bawah kuasa kita.

Tujuan media kita adalah untuk menyakinkan orang ramai bahawa perancangan kita adalah penting, dan membiarkan mereka menunjuk sedikit rasa tidak puas hati yang akan membantu mencipta kemarahan. Media boleh mendorong kepada kebebasan bersuara. Tetapi Goyim tidak tahu caranya jadi ia sentiasa berada di dalam genggaman kita.

Melalui media, kita boleh menguasai pemikiran orang ramai namun kekal 'ghaib'. Terima kasih kepada media, kita sekarang menggenggam emas. Ingat, kita juga perlu menggunakan kekerasan dan tipu muslihat untuk mencapai matlamat ini.

Tetapi ianya berbaloi, walaupun kita terpaksa menggorbankan banyak nyawa. Di mata Tuhan, seorang Yahudi berharga seribu Goyim.
 




Destructive Education

3.  Do not suppose for a moment that these statements are empty words: think carefully of the successes we arranged for Darwinism, Marxism, Nietzsche-ism.  To us Jews it should be obvious to see how destructive these ideologies have been upon the minds of the Goyim.

4.  It is vital that we take into account the thoughts, characters and cultural tendencies of the nations in order that we avoid making mistakes in the takeover of their political and administrative affairs.

In order for us to succeed, we must adjust our methods to accommodate for the cultural and regional differences of nations.  Similarly, if a culture should change over time, we must change our methods to suit.

5.  The Media has a great influence on people’s thoughts.  It was previously in the hands of sovereign governments, but is now under our control.

Our Media’s role is to convince people that our plans are important, and to allow them to express some dissatisfaction which will help create discontent.  The Media can be a powerful force for freedom of speech.  But Goyim don’t know how to use this force so it always falls into our hands.

Through the Media we have gained the power of influence while remaining invisible.  Thanks to the Media we now have the Gold in our hands.  Mind you, we also needed to use an awful lot of violence and underhanded tactics to achieve this.

But it was worth it, even though we had to sacrifice many of our own people.  In the eyes of God, one Jew is worth a thousand Goyim.


sambungan:
http://umnokelanajayaselangor.blogspot.com/2014/07/protokol-3-cara-menakluk-14.html 

No comments:

Post a Comment