Thursday, July 24, 2014

Maka Bermulalah "Character Assisination" Terhadap Pihak Istana Selangor.


Dulu ada seroang ulama dari negara kita di senaraikan sebagai yang paling berpengaruh didunia,
Maka semua pun berasa  bangga dan terasa diri tidak salah dalam memilih orang untuk di idolakan.

Tapi bila diselidik lebih dalam , rupa rupa nya hanya wayang yang dimainkan oleh seorang watak dari negara kita yang ada pengaruh terhadap media barat dimana semua pun dibarat itu adalah "gang" dia.

Hanya menggunakan orang nya disana maka satu panggilan talipon sudah boleh meletakan tokoh agama ini dalam senarai bawah 50.

Maka teruja dan terseronoklah tokoh agama ini dan pengikutnya, tanpa tahu itu adalah hadiah habuan kerana menyokong orang tertentu.

Ketika Tun Mahathir berkata dalam ucapan nya bahawa Yahudi menguasai dunia melalui proksi -"Jews rule the world by proxies" dipersidangan OIC  kesemua media pro Yahudi telah mem"blackout" kata kata itu.



Lalu tidak lah orang Amerika dan barat mendapat tahu bahawa negara mereka ada lah "slave to the Israel".

Maka kata kata hebat yang diucapkan dipersada dunia pun tidak tersebar kerana kekuatan kawalan media barat dan pro Yahudi.

Ketika negara Iraq mahu diserang, media pro Yahudi telah bermain cerita keburukan Saddam Hussien selama hampir setahun. Segala cerita buruk berkenaan nya dicipta sehinga sesiapa yang membaca telah hilang rasa simpati kepada Saddam Hussien.

Dan sebaik sahaja Iraq diserang dan di ceroboh tiada siapa lagi bersimpati terhadap nya.



Dari semua hal ini kita boleh lihat betapa kekuatan media barat dan cara mereka berfungsi.

Kini terbaru , Istana Selangor diserang. Serangan datang dari media barat.



Mereka ambil waktu terbaik melondehkan anak Raja. Apakah ini secara tidak sengaja?

Kenapa waktu ini?

Kerana mereka menjangkakan calon mereka akan direject lalu mereka terpaksa melawan pihak Istana.

Jadi pre-empt mereka adalah dengan memburukan watak atau individu yang rapat dengan Sultan dan Istana supaya rasa benci dan meluat sudah ada awal awal.

Mereka juga sudah tukar baju kotor "BERSIH" kepada nama "Negara-Ku" seolah olah nampak cinta negara dan rakyat,

Tetapi mereka jauh dari apa yang potraykan.

Kepada yang masih buta yang masih tidak percaya , hanya perlu baca surah tertentu baru mungkin diberi hidayah oleh Allah bahawa ini jentera Dajjal.
Sama ada anak sultan berperangai begitu atau tidak tu adalah soal lain.

Mereka sendiri pun boleh ambil watak bertuala, pegang seluar dalam dan buka kelas agama pukul 3 pagi dibilik hotel tetapi mereka cuba menonjolkan keburukan orang lain pula.
Kini tersebar cerita buruk anak Raja, ia pre-empt kepada apa yang bakal terjadi selepas hari raya.
Maka jika watak terdekat dapat mereka robekan watak nya , maka bertambah kuat lah kebencian rakyat untuk pertahankan sultan mereka,
Kerana mereka khuatir jika yang menyiarkan berita buruk itu pihak dalam negara , lalu media luar negara lah yang akan mereka gunakan.
Kepada kita semua tunggulah lama sikit, akan keluar pelbagai bagai lagi fitnah.
Mereka amal "gutter politic" kerana watak yang mereka sokong amat jijik dan melanggar batas agama , lalu lawan mereka juga perlu dijijikan sebelum boleh bersaing.


-The Chulan-

Admin sememangnya dah menjangka ini akan berlaku. Sejak pihak Pakatan bengang dengan Sultan Selangor kerana menyokong tindakan JAIS menyerbu dan merampas Bible bahasa Melayu, cybertrooper Pakatan telah menyerang Istana. Mereka serang Tengku Muda dengan cara merosak imej baginda. Inilah tindakan jijik Pakatan dalam memaksa pihak Istana menyokong mereka. Shame on you! Pakatan Haram!!

No comments:

Post a Comment