Thursday, July 24, 2014

PBB kena siasat Rafizi Ramli & Pakatan!!!


Heh! Kalau Si Rafizi tu boleh buat tuduhan sedemikian dalam laman media sosial twitter milik dia terhadap Kerajaan Malaysia, tak salah kalau kita buat benda yang sama.

Tanpa perlu tampil dengan sebarang bukti yang kukuh terhadap dakwaan yang dibuat, sesuka hati dia je nak buat cerita kononnya Kerajaan Malaysia 'Beli' kotak hitam MH17 tu.

Status yang dimuatnaikkan dalam laman twitter milik Si Rafizi tu menjadi sebaran dalam aplikasi Whatsapp dikalangan rakyat Malaysia sejak malam semalam.

Dari apa yang dilihat, nampak sangat la yang dia nak menuduh kononnya Malaysia menyalah-gunakan duit rakyat untuk merasuah kumpulan Militan Ukraine tu.

Namun, dari pemantauan yang dibuat, status tersebut sudah tidak ada lagi dalam akaun twitter milik Si Rafizi tu sendiri. Kemungkinan ianya dah dipadamkan.

Dalam sidang tergempar Parlimen hari ini, Si Rafizi tu turut menafikan pernah membuat status tersebut selepas ianya dibangkitkan oleh Wee Ka Siong.

Sekarang kita dapat lihat permainan jijik yang dimainkan oleh puak - puak Pakatan Haramjadah ni dalam usaha Kerajaan Malaysia menuntut semula kotak hitam tu.

Diorang jelas sengaja nak memperlekehkan niat Kerajaan Malaysia dalam mencari kebenaran disebalik tragedi yang menimpa penumpang serta krew pesawat tersebut.

Jika benar status tersebut dibuat oleh Si Rafizi tu sendiri, maka memang sah la diorang ni sengaja nak memburukkan imej Negara dimata dunia dengan tuduhan yang bukan - bukan.

No comments:

Post a Comment